نشان حوزه هنری مازندران در تمبر یادبود فروغ رخ ساقی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی حوزه هنری مازندران اعلام کرد:  یادبود دومین کارگاه تخصصی شکسته نستعلیق که توسط گروه هنری فروغ رخ ساقی در این نهاد برگزار شد تمبری با همین عنوان چاپ و منتشر شد.

گفتنی است به پاس همکاری حوزه هنری مازندران در برگزاری این برنامه که با استقبال پرشوری از سوی علاقمندان مواجه شد، نشان این نهاد در پای تمبر یاد شده با عنوان فروغ رخ ساقی درج شد.

لازم به ذکر است؛ کارگاه آموزشی فروغ رخ ساقی ۱۵ و ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ با حضور استادان محمد حیدری، فرشته حسینی و محمد نباتی و گروهی از خوشنویسان و نگارگران کشور و استان در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

 


بیشتر بخوانید: نقد کتاب هزاره مقاومت در حوزه هنری مازندران


 

همچنین آثار ۴۰ تن از هنرمندان خوشنویس و نگارگر مازندران با موضوع دیدگاه شهید سید مرتضی آوینی درباره هنر در نگار خانه عالی حوزه هنری به نمایش در آمد.

گفتنی است نمایشگاه قافله قلم که با حضور چهره‌هایی همچون مرتضی گودرزی دیباج  مسعود شجاعی طباطبایی، کورش زارعی، حسین غلامی، محمد حبیبی، علیرضا معین بخش گشایش یافت.

شایان ذکر آنکه مقرر گردید ۴۰ اثر تولید شده با عنوان قافله قلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه برنامه ۶ بهمن آمل در قالب اثر چاپی به عنوان تولید واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری مازندران رونمایی شود.

علاقمندان برای تماشای این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۵ دی ماه امسال همه روزه (به جز روز‌های تعطیل) به نگارخانه عالی حوزه هنری به آدرس: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ از ساعت ۹ الی ۱۸ مراجعه کنند.

انتهی پیام/ م

رونمایی از تمبر یادبود فروغ رخ ساقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار